Fond de ten Bare Minerals original spf 15

Daca sunteti ca si mine si va place sa va machiati repede si usor, acest produs vi se va parea mana cereasca.Dupa cum vedeti si din titlu, este vorba de fondul de ten Bare Minerals, cel original.

Eu am nuanta Light. Am riscat putin cand am cumparat-o prima oara, pentru ca ei au foarte multe culori, insa de cand am cumparat acest fond de ten, doar la ocazii speciale am mai folosit fonduri de ten lichide cu putere mare de acoperire. ( Cu mici exceptii. šŸ™‚ ) .

Tenul meu este normal, iarma mai uscat, vara mai uleios, dar cred ca in limite normale. Nu prea am probleme cu cosuri, sau semne, care ar avea nevoie de ceva puternic sa le acopere, Ā dar mai am anumite zone ale fetei care au nevoie de uniformizare, iar acest produs functioneaza perfect pentru asa ceva.

Uitandu-ma pe istoricul comenzilor de peĀ BeautybayĀ am cumparat prima cutie din acest produs in data de 13 mai 2013. Ā Ia acum mi-am cumparat a doua cutie, pentru a fii sigura ca nu raman nici o zi fara. Dar inca mai am cateva utilizari si din prima cutie.

Metoda mea preferata de aplicare a acestui fond de ten este cu o pensula replica dupa o pensula Real Techniques, pensula care e foarte densa si moale. Am vazut ca unii oameni prefera sa aplice acest fond de ten cu o pensula de tipĀ kabuki, dar pentru mine aceasta pensula este perfecta.

In urma aplicarii acestui fond de ten tenul are un aspect sanatos, usor satinat, foarte natural, atata timp cat nu se aplica prea mult produs pe fata.

Eu imi aplic intai concealerul sub ochi, iar apoi aplic fondul de ten, avand grija in zona ochilor sa nu pun prea mult, pentru ca fiind partea cu concealer inca usor lipicioasa, fondul de ten are tendinta sa se prinda de zonele umede, ceea ce este normal. Deci fondul de ten trebuie aplicat cu grija doar sub ochi, in rest nici nu as avea nevoie de oglinda la aplicarea lui.

Un alt dezavantaj ar fii faptul ca trebuie avuta mare grija cu el, pentru ca are tendinta sa se imprastie in toate directiile, fiind un produs pulbere. Acest lucru nu este neaparat o problema daca se pune un servetel pe zona Ā unde va machiati. De asemenea, mai trebuie avut grija cand calatoriti, pentru ca iese din partea de jos a cutiutei, prin mica sita si daca nu aveti grija, cand deschideti capacul, se face mizerie.

Pretul acestui fond de ten este de aproximativ 25 de euro de peĀ Beautybay, iar eu il recomand din toata inima.

Oana

One thought on “Fond de ten Bare Minerals original spf 15

  1. Pingback: Favoritele lunii : Ianuarie | Oana Tarcea

Leave a comment