It’s Okay To Be Smart

IMG_4491

RO:

Salutare,

Probabil ca nu stiati, dar eu anul trecut am absolvit Facultatea de Automatica si Calculatore, specializarea Calculatoare din cadrul Universitatii Tehnice din Cluj Napoca. Din cauza serviciului, oboselii, sau pur si simplu din cauza lenei, am amanat pana acum predarea licentei.

Anul acesta, impinsa insa de la spate de familie, prieteni si colegi de serviciu am hotarat ca a venit momentul sa inchei acest capitol din viata mea, sa ma concentrez pe alte lucruri, asa ca am decis sa imi iau liber trei saptamani, sa ma inchid in casa, sa devin un mic zombi si sa imi termin lucrarea de licenta.

 

EN:

Hello there,

You probably didn’t know this about me, but last year I graduated the Faculty of Automation and Computer Science, the Computer Science specialization of the Technical University of Cluj Napoca. Last year, because of work, tiredness and laziness i did not hand in my license thesis.
This year, however, pushed by family, friends and colleagues, I decided that the time has come to finally end this chapter of my life, and to start focusing on on other things, so I decided to take three weeks off work, lock myself in my house, become a zombie and finish my thesis.

 

 

IMG_4492

 

RO:

Izolarea a dat roade, asa ca azi eu si Catalin, partenerul meu de licenta ne putem lauda azi cu o aplicatie de Colonistii din Catan complet functionala, cu posibilitatea de a juca impotriva unor roboti de inteligenta medie, sau impotriva prietenilor.

Catalin si-a prezentat anul trecut partea lui din licenta, iar anul acesta este randul meu. Sunt programata luni dimineata, asa ca sa imi tineti pumnii 🙂

 

Va pup,

Oana

P.S. Mai jos aveti un screenshot al aplicatiei 🙂

EN:

My seclusion paid off, so today, me and my license thesis partner can brag with our fully functional Settlers of Catan game, that gives you the possibility of playing the game against medium intelligence robots, or against your friends.

Catalin presented his part of the project last year, but this year my turn has come. My presentation is scheduled Monday morning, so fingers crossed  🙂

Kisses,

Oana

P.S. Below you can see a screenshot of our application 🙂

 

Catan

 

 

Leave a comment